Prekių grąžinimo taisyklės
Prekių grąžinimas ir keitimas
Jeigu nesate patenkinti Jums pristatytų prekių kokybe ir norite jas grąžinti, pakeisti arba buvo pristatytos ne visos ar ne tos prekės, kurios buvo užsakytos, kreipkitės el. paštu info@agnaturalhealth.lt.
Internetinėje parduotuvėje prekės keičiamos ar grąžinamos tik iš anksto suderinus su Pardavėju el. paštu. Gavę Pirkėjo užklausą, suteikiame LP EXPRESS grąžinimo kodą, su kuriuo prekę galima nemokamai išsiųsti atgal per LP EXPRESS paštomatą. Visas prekių grąžinimo ar keitimo išlaidas apmokame mes, jei prekė buvo brokuota, pažeista ar neatitiko užsakymo.
Negalima grąžinti šių prekių
Remiantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 straipsniu, nekeičiamos ir negrąžinamos šios kokybiškos prekės:
Supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo, atidarytos ar vartotos ir kurios netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.
Netinkamos kokybės prekės
Netinkamos kokybės prekių keitimas ar grąžinimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu ir kitais galiojančiais teisės aktais.
Kreipiantis dėl netinkamos kokybės prekės, būtina pateikti nekokybiško produkto nuotrauką ir užsakymo numerį. Jei kreipiamasi pavėluotai arba nepateikiami įrodymai (nuotraukos, aprašymas), Pardavėjas neįsipareigoja spręsti skundo Pirkėjo naudai.
Kokybiškų prekių grąžinimas
Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos tik tuo atveju, jei jos atitinka šias sąlygas:
Prekės yra nesugadintos ir nepraradusios prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos plėvelės ir pan.).
Prekės nenaudotos ir išlaikiusios vartojamąsias savybes.
Prekės grąžinamos originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kaip buvo gautos.
Kartu pateikiamas prekės įsigijimo dokumentas ir kiti priklausiniai.
Jei prekė nėra pilnai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga ar netinkamai supakuota, Pardavėjas turi teisę jos nepriimti, nekeisti ar negrąžinti pinigų.
Atsakomybė už prekių pažeidimus pristatymo metu
Pardavėjas atsako už tai, kad prekės būtų tinkamai supakuotos ir saugiai pristatytos Pirkėjui.
Prekių atsakomybė pereina Pirkėjui tik tada, kai jis ar jo nurodytas asmuo faktiškai gauna prekę.
Jei pristatymo metu prekė buvo pažeista, Pirkėjas turi nedelsdamas apie tai informuoti Pardavėją el. paštu info@agnaturalhealth.lt ir pridėti pažeidimo nuotraukas.
Pinigų grąžinimas
Pinigai už grąžintas, nepristatytas ar nekokybiškas prekes į Jūsų banko sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta, pervedami ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prekės gavimo ir patvirtinimo.
Ginčų sprendimas
Prašymą ar skundą dėl mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius), el. paštu tarnyba@vvtat.lt, faksu (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt arba užpildydami prašymo formą Europos Komisijos EGS platformoje.
UAB „Eksportasai“, Vilnius, Lietuva © Visos teisės saugomos.




